2013. július 2., kedd

10.rész ~ Boyfriend

Sziasztok! Oldalt lehet olvasni, hogy a komment határ 4 hozzászólás. Elvégre 12-en vagytok szóval igazán jól esne az a 4 komi *-* Remélem ez a rész is tetszeni fog. Komizzatok!!!! Jó olvasást! 


- Mit szólnátok egy éjszakai hajókázáshoz? - csapta össze a tenyerét Matt mire Ben tarkón vágta. Ezzel utalva rá, hogy halkabban ismertesse a tervet. Ami nem annyira tetszett. A fiúk persze egyből belementek, gondolom ők már tudtak róla. Mi lányok viszont tovább gondolkodtunk. 
- Ne legyetek már beszariak! - piszkált minket Nate. 
- Menjünk át a fürdőbe, itt felkeltjük a többieket! - javasolta Lin majd elindult a fürdőbe. Halkan osontunk be majd bepréseltük magunkat. Nate és Matt röhögve beültek a kádba, Ben annak a szélén foglalt helyet, Rose a WC-re ült, az ölébe Jane, én pedig álltam Linnel a tükörnél. 
- Merre mennénk? - kérdeztem és összefontam magam előtt a karjaim. 
- A másik oldalra. - rántott vállat Matt. 
- Mrs.Miller világosan megmondta, hogy nem mehetünk a túlsó partra!! - vágott közbe Lin. Ezt szeretem benne. Tudja mikor kell komolynak lenni. Erre a fiúk felháborodva magyarázni kezdtek, hogy nincs ott semmi, amitől tartani kéne.
- Gyertek már! - állt fel Ben. Sajnos olyan szűkösen voltunk, hogy kénytelen volt hozzám simulni, ami kicsit kellemetlen volt. Ben biccentett és elindult az ajtó felé. Bíztam benne így én is kiindultam. 
- Jade ne menj!! - fogta meg a kezem Lin. 
- Miért mi van ott? - kérdeztem kicsit parázva mert elég komoly volt. 
- Én se tudom. Nem mehetünk oda és kész! - erősködött tovább. 
- Ennyi! Nem lett megmondva, hogy mi a franc van ott. Na húzzunk! - pattant ki a kádból Nate. 
- És mégis hol megyünk ki? - kérdezte Rose. 
- Az ajtón. Hol máshol? - kérdezett vissza Jane. 
- Akkor észreveszek minket. Az ablakon megyünk ki. - döntötte el Ben és kiment a fürdőből. Mindannyian utána mentünk és visszatértünk a fiúk szobájába. 
- És mégis, hogy akartok kimászni? - tette csípőre a kezeit Lin. Nagyon nem akarta, hogy elmenjünk. - Elárulnám, hogy 6 méter magasan vagyunk.
- Hozzatok lepedőket! - mondta Niall majd elindult az egyik szekrény felé és kivett 2 lepedőt. Ben és Nate az ágyakról szedték le majd csomózni kezdték őket. 
- Ezt nem hiszem el! - dörzsölte a homlokát Lin. 
- Jössz? - kérdeztem halvány mosollyal. 
- Nem hagyhatom, hogy ennyi hülye menjen át a túlsó partra. Persze, hogy megyek. - vigyorgott ő is. Mi is csatlakoztunk és elkezdtük összecsomózni a lepedőket. 
- Na ez még hosszú is lett. - vigyorgott Matt elégedetten. 
- Matt jársz te matek órákra? - kérdeztem nevetést visszafojtva. 
- Hát néhány órára beszoktam menni. - tanakodott. - De miért? 
- Mert ez itt közel sincs 6 méter. - mutattam a lepedőkre. - Inkább csak 4. - mondtam mire a többiek is halkan kuncogni kezdtek. 
- Nem baj. Lemegyek elsőnek és elkapok mindenkit. - mondta Ben. - Kivéve a fiúkat. - tette hozzá. Mindenki bólintott majd az ablakhoz mentünk.  Niall megfogta az ágyát és felénk húzta. A lábához kötöttük a lepedőket majd Niall kidobta az ablakon. Ben a párkányra ült, megfogta a lepedőket és leereszkedett. Mindenki kidugta a fejét az ablakon és figyeltük őt. Néha felszisszentünk amikor az ágy közelebb jött az ablakhoz, Ben súlya miatt. Lassan földet ért mire mindannyian megkönnyebbültünk. Egyesével kezdtek lemászni a srácok én pedig folyton előre engedtem őket.
- Jade hol van? - hallottam lentről Niall hangját mire kihajoltam.
- Gyere! - mosolygott Ben és felém emelte 2 kezét. Óvatosan kimásztam az ablakon. Kapaszkodtam, ahogy csak tudtam, de még így is remegtem. A kezeim már fájni kezdtek és éreztem, hogy elfáradtam. Nem tudom mi ütött belém, de elengedtem a lepedőket. Elkezdtem lefele zuhanni. Hallottam, ahogy odalent mindenki halkan kiabál. Igazából azért engedtem el mert tudtam, hogy Ben elkap majd. Így is lett. Pár másodperc múlva erős karjaiba estem esküvői pózba.
- Köszi. - mosolyogtam rá és átkaroltam a nyakánál.
- Bolond. És ha nem kaplak el? - kérdezte és míg arcomat fürkészte az alsó ajkába harapott.
- Te nem olyan vagy. - ráztam meg a fejem mire ő eresztett egy fél oldalas mosolyt.
- Khm, khm. - köhintett Rose mire mindketten odanéztünk. Ben vette a lapot és letett a földre. A srácokkal megkerültük a fa házat így a partra értünk.
- Hogy osztjuk el a hajókat? - kérdezte Matt teljesen felpörögve.
- 2 hajóba beférünk. Ebbe megyek én, Jane, Ben és Lin. - mondta Nate. - A másikba Jade, Rose, Matt és Niall. - zárta le majd elkezdte kikötözni a hajójukat. A miénket Matt vette kezelésbe. Aztán beült hátra, mellette Rose foglalt helyet, Niall elől ült, nekem pedig nem marad máshol hely, csak mellette. A kezét nyújtotta amikor látta, hogy nem merek belépni. Gondolkodás nélkül megfogtam és hagytam, hogy behúzzon. Közben megfogta a derekam, hogy biztonságosan leüljek. Kirázott a hideg amikor hozzám ért. Legyen az a keze vagy a nyelve, rám ilyen hatással van. Benék már elkezdtek evezni amikor Matt és Niall észbe kapott.
- Tempó srácok. - fordult hátra Ben, a 2 fiú pedig azonnal evezni kezdett. Szinte semmit nem láttam mert nagyon sötét volt. A Hold bevilágított mindent. Csak a víz csobogását hallottam, ahogy beleérnek az evezők.
- Tudod Jade.. - kezdte Niall mire azonnal rá figyeltem. - Gondolkodtam azon amit mondtál. - szívem majd' kiugrott a helyéről. Niall csak evezett, de közben végig engem nézett. Kék szemei nem eresztettek. - Tudom bunkó voltam, hogy nem mondtam semmit csak olyan váratlanul ért az amit mondtál, hogy lefagytam. Én tényleg bírlak téged. Igazából azért nem kerestem a társaságod mert úgy láttam inkább Ben az, aki szimpatikus számodra. De ezek szerint tévedtem. És sajnálom. Amúgy ha kíváncsi vagy rá, Bonnie csókolt meg engem. És az nem jelentett nekem semmit. - suttogta lassan. Óriási kő esett le a szívemről. Nem jelentett neki semmit. Akkor délután is erről beszéltek. Tehát még van esélyem. Ha nem hajóba lettünk volna a nyakába ugrottam volna.
- És mire jutottál? - kérdeztem halkan. Ő csak sóhajtott egyet majd ismét rám nézett.
- Lehetek a barátod? - kérdezte mire a szívem majd kiugrott. Szeret engem. Mégse volt hiába, hogy elmondtam az érzéseimet. A boldogságtól majdnem kicsattantam és zavaromban az egyik tincsemet csavargattam. Egy hang nem jött belőlem.
- N..Niall én.. - dadogtam idegesen. Zavaromba a hajamba túrtam és próbáltam kerülni a tekintetét mert éreztem, hogy elvörösödik az arcom. Hirtelen megláttam a kisujját mire felemeltem a fejem. Ő elém tartotta azt majd szólásra nyitotta a száját.
- Legjobb barátok? - kérdezte halkan egy mosollyal. A szívem szakadt meg. Csak barátok! Nem akar többet. Nem akar tőlem semmit. Csak a haver akar lenni. Semmi más. Majdnem elhittem neki. Ha nem szól közbe talán megcsókolom és egyben le is égetem magam. Mekkora egy szerencsétlen vagyok. Niall még mindig kíváncsian nézett rám, várva a válaszom. Nem látta az arcomon mennyire meggyötört ez az egész. Megráztam a fejem és próbáltam összeszedni magam. Ha ezt az egészet elutasítom talán még a legjobb barátja sem lehetek. De ha bele megyek még lehet belőle valami. Emeltem a kisujjam, hogy összekulcsoljam Niall-éval, de Matt közbe szólt.
- Niall hol a francba vagyunk? - kérdezte idegesen mire mind a négyen forgolódni kezdtünk. A táj egyáltalán nem volt ismerős. És ami a legjobba aggasztott, hogy nem láttam a másik csónakot. 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó lett. Csak így tovább.. Ezt elmondhattam volna volna itthon szóban de hamar akarok kövi részt... :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon, de nagyon jó lett. A cím alapján pedig azt hittem hogy összefog jönni Bennel. Ez nagyon meglepett hogy csak legjobb bARÁTSÁGról szól :)Csak így tovább. :)

    U.I.: Ha van kedved nézz be hozzám: http://the-dark-life-with-one-direction.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen lett, várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  4. iiiszonyat jó! várom majd a nekem szóló kis részt egy következő fejezetbeeeen :) :* így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Basszus! Hallod azért erre nem számítottam mindenre csak erre nem!! Nagyon gyorsan mentsd meg őket vagy megkereslek!!! Siess a kövivel nagyon jó!! Imádom!! :DD

    VálaszTörlés
  6. IIIIIIIIRTÓZAT JÓ A BLOGOD!!! jézusom nagyon jó íróvagy, a történet Pefrect és wááá nagyon siess a kövivel mert belehalok :D <3 ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés